dilluns, d’abril 28, 2008



UNA DE TELE.
Al bloc de l'Aurora m'he trobat amb un tema que no solc tractar al meu bloc, i com la majoria de vosaltres, sóc un consumidor habitual de televisió.
Finalment he trobat un debat digne de la meua alçada intel·lectual. I contraatacaré amb una mica de seny dintre aquesta deriva caspa que duu el personal damunt. Encara que només parlaven de sèries, arran de la confessió d'estar enganxada a Hospital Central.
Sèries guapes:
Mujeres desesperadas
Porca Misèria
A dos metros bajo tierra
Cuestión de sexo
de vegades Aida, amb el bloc de dibuix a la mà.
I punt.

Sèries no guapes
Anatomia de Grey ( musiqueta monyas, miradetes i folleteo absurd ) em posa frenètic.
Vent del Plà. El major índex de mortalitat de Catalunya. Tots son molt guais mentre es peguen punyalaes traperes.
El cor de la ciutat. Sóc un extoxicòman i orgullós. El món megaguais català on les putes, ionquis, magrebins i tot cristo parla en català. Això excepte el puto güelo andalús "entranyable". Caga-t'hi, lloret!

Programes que veig i ric:
Polònia. Amb moments inoblidables, com el mític rap del Cuní en Prou! Humor de gran nivell i mala llet recomanable per a estats carencials d'autoestima nacional.
APM: La caspa televisiva espanyola ingerida, mastegada, i regurgitada amb molt d'encert. Hi ha cada un per flipar!
Muchachada Nui: Capçalera trepidant i humor lisèrgic. Per a fer-te un peta i vore a personatges suposadament contraculturals passats per la pedra. Grans Lars Von Trier, Ahmadineyad i Galiano.

També Veig, de manera ocasional.
sé lo que Hicísteis
telediari nit de la 2. Gran secció de cultura.
El fumbol al bar dels argentins de baix de casa. Em dona cada disgust el puto Barça, que...

4 comentaris:

aurora ha dit...

Estci d'acord amb Mujeres Desesperadas, tot i que, entre que arribe molt tard a casa i que ara se me munta amb Hospital Central, li he perdut un poc la pista i per suposat amb Muchachada Nui... què gran Manu Chao (sol i amb Amparanoia)!!!

Ara, allò d'Anatomia de Grey ho has posat per mi, que t'he junat... clar com et vaig dir que em molava... bo, realment no és que em flipara a tope, però és que per al què hi ha a la tele, tio...

En fi, nen, parlant de sèries mítiques (ja que la Mireia deia Friends i no sé què més)no hauríem d'oblidar "Doctor en Alaska", eixa sí que era bona, i crec que hi estaràs d'acord amb mi.Ja em diràs.

Marc Peris ha dit...

Accepte Doctor en Alaska i Friends. Molt bones les dos. Però si ens n'anem tan lluny, hauríem de posar La Bola de Cristal. Barrio Sésamo etc.

Marc Peris ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Paco ha dit...

Jo afegiria tres series nord-americanes: Perdidos, Heroes i Weeds. Molt bones les dos ultimes.

besets.