dissabte, de desembre 20, 2008






5 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Senyoret, moltes gràcies pel que diu del meu blob, però no vaja enviant abraços a la freda Noruega, que encara em falten prop de dos mesos per a exiliar-me allà!

Marc Peris ha dit...

Respectada comtessa:
Mentre no s'exilia a terres nòrdiques, faça'm un favor:
Incloga'm vosté en el suggerent apartat Gent que Mola del seu bloc.
Trobe ( potser és una percepció un xic esbiaixada ), que jo mole bastant, almenys el suficient com per ser considerat Gent que Mola així en abstracte.
Att. El que subscriu açò.

Biel Frontera ha dit...

Hola Marc!
Enhorabona per la teva feina de dissabte!

A la pàgina de Finestra al Sud hem penjat algunes de les fotos (encara afegirem algunes més).

I jo, que escric molt poc al meu blog, també he aprofitar per fer un apunt :)

Moltes gràcies! Una abraçada!

Comtessa d´Angeville ha dit...

Ara mateixa li clave els dos blogs a gent que mola, senyoret!

Anònim ha dit...

Yo no sé por qué, pero resulta que varias fotos que publicas en tu blog, son las que hice yo un momento que me dieron tu camara. ¿Por que será? Ah... el arte de la fotografía.

Pues nada, me alegro de que las hayas publuicado, a ver si me envias las del mural completo a mi correo: n4ng33k@bulma.net

y bueno, yo he subido algunas, están aquí:
http://www.flickr.com/photos/27739878@N03/

y nada, espero nos veamos pronto. Talvez este miércoles nos demos un salto dirz (de palma), doch (de por aquí) y yo a hacer un mural con una pieza cada uno freestyle, ya veremos que hacemos.

¡Un saludo!
Nando M.M. (Geek, vamos, para entendernos...)