dimarts, de setembre 02, 2008

Street Art a Istambul.

Com ja us anunciava, ara que estic a Mallorca, començaré a penjar imatges del meu viatge.
En concret, açò és un mural que vaig tindre l'oportunitat de pintar en Istambul, en el marc incomparable de l'entrada del palau de Topkapi. La història fou prou peculiar. Un pintor, el qual té l'estudi al centre, baixant de Santa Sofia, em va proposar pintar la paret exterior del seu estudi. Anàvem a viatjar aquella nit a Pèrgam, així que li vaig anunciar que no podia fer-lo. Aquella nit, quan anàvem a l'estació d'autobusos, el taxi va xocar de front contra un altre cotxe, conduït per un policia borratxo, i entre hospital, comissaria i altres, ens haguérem de quedar a Istambul.

Així que al dia següent em vaig presentar a l'estudi, disposat a dur a terme allò que el destí m'havia imposat.



Així, durant una vesprada i un matí, vaig esdevindre una atracció més per als turistes i els autòctons dins aquesta ciutat mil·lenària.

5 comentaris:

aurora ha dit...

Amb un pinzellet... quin curro, xaval! La propera vegada que isques de la terreta, porta amb tu alguns montana, home!

Marc Peris ha dit...

Ja m'agradaria, el que passa és que en l'avió no es pot, xiqueta, i en Istambul costaven com 10n euros el pot... A més, no està mal tornar al pinzell pa no perdre la pràctica.

aurora ha dit...

Com si a tu t'importara molt eixe tipus de prohibicions! Després de lo del butano tot és posible ;)

Alfredo Leopoldo Manfredi Torrecuadrada ha dit...

Ja, ja, ja... El moro valenciano que viajaba en avión con butano...

Marc Peris ha dit...

A mi no m'importa, però es veu que a la pikola si.