dimarts, de març 17, 2009

El Bloc no estava mort, estava de parranda.
Però ha tornat a eixir el sol en l'illa, i pareix que el llarg hivern arriba a la seua fi.
Darrerament, açò bé podria ser el bloc de Tomàs Molina, per la importància exagerada que ha cobrat el clima. Potser és que el meu ànim estava tan tapat com el temps, i em calia una catarsi. Deixem-ho ací.

Blogs.
Fa uns dies, alguns companys i companyes de la blogosfera valenciana, feren una sana quedada, per intercanviar impressions. M'hagués agradat ser-hi, com a modest membre d'aquesta comunitat.
Jo la veritat, sóc un bloguer més aviat del tipus mandrós, ni tan sols m'he fet seguidor de ningú, i això que hi ha molts que segueixo, de fet, quan vull rastrejar les novetats i posts, mireu si sóc gos, que acudisc directament al bloc d'Aurora o de La Comtessa.
De tota manera, us he de dir, que com a lector asidu de tot tipus de publicacions, trobe que en el món dels blocs es dibuixa un retrat polièdric molt interessant de la sovint patètica vida valenciana.
Segurament, si fòrem un país normal, aquestes persones estarien farcint revistes, fanzines, diaris i tot tipus de publicacions en paper. El paper té el gran avantatge que arriba a més gent. Jo ja fa temps medite la idea de fer un fanzine, un poc arreplegant coses que ens dediquem a penjar per ací, però amb un contingut gràfic més potent. M'agradaria que el tò tingués molta mala baba, i que no ens donarem més importància que el fet de dir el que ens vinga en gana. Ja ho madurarem. Busque voluntaris/ es. Aquells que em coneixeu sabeu que m'agrada somiar, i que és de bades.
Després d'anys d'estudi del món bloguer, he anat observant que hi ha una sèrie de tipologies que ens defineixen, així que volia fer en esboç per homenatjar els meus companys. A partir d'ara intentaré anar publicant els resultats del meu exhaustiu anàlisi.
Tipus de blogs:
1-El blog monogràfic: Sol estar fet per algun tipus de freak. El tema a tractar dependrà de l'obsessió del friki en qüestió. Un dia em vaig sorprendre veient un vídeo en un blog sobre cactus!!? Explicant com donar al sampedro formes estranyes ( menjat un i voràs com les veus, les formes aquestes! ). El contingut del blog sol dedicar-se a fer campanyes ultra minoritàries sobre els temes més escabrosos del tipus: La missa en llatí mola més, o recuperem el vídeo Beta, o la paella autèntica duu pèsols ( quina aberració) . A favor: Altes possibilitats de visites de freaks amb la mateixa dèria. En contra: Difícil d'estimular els no iniciats.

1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Alegria de tornar a tindre'l per ací, senyoret. A mi també m'haguera agradat anar a aquell encontre, estava a València el divendres però se me va complicar finalment la cosa.

Here comes the summer!!! Disfrute del bon temps a l'illa, qui puguera estar per allà!!!!

No sé si estic d'acord amb això de que el paper, hui en dia, arribe a més gent... però sí, és més guapet i és com més durader, tire avant amb el fanzine!!