dilluns, d’octubre 29, 2007

Ja comença a acurtar el dia, personalment no m'agrada massa aquesta època, però enguany, no se ben bé perquè, l'encare amb optimisme i abnegació. Que fer amb aquests dies tan curts, amb el fred que es deixa notar cada dia més? Llibres, música, bloc de dibuix, ordinador i màgia potàgia... Així que potser em podreu llegir més sovint...

CAP DE SETMANA BOLETAIRE A ANDRATX.

Efectivament, enguany no he pogut anar a la festa per la independència a València, per poca disposició d'efectiu, i em vaig quedar a Mallorca... Així que agafàrem uns quants amics i anàrem a un refugi per la zona d'Andratx. Paisatge brutal, una llar de foc per fer torrada, un poc de vi i musiqueta...
Al matí següent férem una volta, passejant prop de la zona i collírem alguns bolets: esclatasangs o rovellons, mollerons i uns marrons que finalment he refusat perque la identificació era un poc comfosa, tot i que pareixien una espècie de cualbres...
Crec que aquest era el millor homenatge al meu país que em podia permetre. Per a les que us curreu la festa avui en dia, ànims i cap a endavant!