dilluns, de febrer 11, 2008




Maledicció grafitera a Inca.
El dissabte, vaig passar-me tot el matí a Inca pintant un graffitty. La cita era al Casal Ocupat Ses Coves. Una casa guapíssima, antic local de la CNT, reoberta per al poble. Ara la duien col·lectius de tot signe d'Inca, entre ells, Maulets. Hi havia una jornada de música i art a les parets. El tema tenia una importància emocional per a mi ja que l'any passat havia pintat un mural en la plaça del poble, pel Correllengua, i la pikola l'esborrà d'un dia per a un altre.
Doncs bé, de nou la història es repeteix, però pitjor. Tot just quan arreplegàvem i movíem a Palma, la pikola apareix amb una ordre de desallotjament baix del braç i clausura la festa. Amb el que s'ho estaven currant l'Inyaki i cia. amb la música... Drum'n'Bass, Jungle de fons mentre pintàvem... Hui estaven citades més de trenta persones que estaven tranquil·lament dins la casa.
La peça és part d'una sèrie anomenada euríbor, amb imatges de màgia potàgia. Com la vida mateixa. Alehop, apareixen els pikoletos i un projecte que duia un any i mig construint-se, desapareix. Així és la vida. Efímera, com els meus murals.

3 comentaris:

Alfredo Leopoldo Manfredi Torrecuadrada ha dit...

Ei! Molt guapo el mural. Ja sabem que els picoletos i l'art no han estat mai una bona combinació. A vore si penjes més fotos.

Irene Ferrer ha dit...

Ho senc, ja m'ha contat Iñaki, encara que no escriga molts comentaris jo també et veig sovint des de l'Ebre. Muaks

Marc Peris ha dit...

Bé, el meu mural és el de menys. El problema és la facilitat que tenen per tancar espais que tant costa construir. En fi.